
رتبه بندی اخیر اینترنتی توسطSEOCLARITY انجام گرفت و این رتبه بندی نه به جستجو از طریق دسکتاپ بلکه از طریق موبایل می پردازد. این بررسی نشان داد که اگر شما در نتایج موبایل موقعیت اول را نداشته باشید نرح کلیک کردن کاهش چشم گیری خواهد داشت بنابراین شماره ی رتبه بندی به ندرت اهمیت می یابد.
در زیر نموداری است که نشان دهنده ی سقوط CTR از موقعیت یک یا 27.7 درصد به موقعیت دو با 9.2 درصد می باشد. بدین معنا که اگر رتبه ی یک را داشته باشید از شانس کلیک خوردن بیش از سه برابر نسبت به رتبه ی دو برخوردارید.

وقتی تحلیل های کامپیوتری انجام گرفته توسط SEOCLARITY را مقایسه می کنیم در می یابیم که سقوط CTR از موقعیت یک به موقعیت دو بسیار کم است: 19.3 درصد موقعیت یک در برابر 11.4 درصد از موقعیت دو.

این بررسی در طی دوره ی 90 روزه بیش از 2 میلیارد برداشت را از ابزار داده های وب مستر گوگل از ماه ژوئن تا آگوست مورد مطالعه قرار داده است.
0مشاهده پست مشابه : برنامه ی پاندا 4.1 چگونه محتوای استراتژی شما را تغییر می دهد