
نویسنده جیم یو داده های تخصصی را که به شما در تعیین تأثیر آخرین نسخه ی بروز شده ی پاندا بر سایت شما کمک می کند و چگونگی تنظیم آن را به اشتراک گذارده است .
وقتی پاندا 4.1 –نسخه ی تکراری دیگر الگوریتم گوگل برای مفاهیم شبکه با کیفیت پائین در 25 سپتامبر مورد هجوم قرار گرفت برخی مارک ها 90 درصد از جستجوی خود را بر اساس تحقیقات اولیه مندرج در BrightEdge از دست دادند.
این موضوع برای استراتژی مفهومی وب سایت شما چه مفهومی دارد؟
اگرچه گوکل به دقت از اسرار الگوریتم خود نگهبانی می کند اما آنچه از سوابق برنامه پاندا در می یابیم این است که بر اساس آنچه نمایندگان گوگل در مورد داده های تحلیل شده در میان دیگر جوامع بازاریابی شبکه ای به اشتراک گذارده اند می توان گفت:
- پاندا مفاهیم کم اهمیت را در نظر می گیرد که اغلب برابر با فقدان محتوای عمومی است.
- پاندا مطالب تکراری را هدف قرار می دهد بویژه زمانی که سایت دارای حجم بالایی از این مطالب می باشد.
- پاندا مفاهیم دستگاه تولیدی را هدف قرار می دهد( چیزی که بازاریابان اغلب به عنوان مطالب چرخشی بدان ارجاع می کنند).
گوگل چندان به جزئیات نپرداخته است اما بر اساس یافته های اولیه ی به دست آمده از دیگر شبکه ها و BrightEdge می توانیم داده ها را در خصوص انواع سایت هایی که تأثیر مثبت یا منفی دارند به اشتراک بگذاریم. از این جهت شما می توانید برخی نتایج را در خصوص چگونگی تأثیر بر سایت شما و چگونگی تطبیق دادن آن را به دست آورید. برای جزئیات بیشترمی توانید به نوشته ی کامل من در Marketing Land رجوع نمائید.
0مشاهده پست مشابه : گوگل برنامه ی پنگوئن 3.0 را منتشر کرد- اولین به روز رسانی